dinsdag, juli 3

Mijn liefde voor schrijven



Oke, ik ga vandaag voor het eerst van mijn leven proberen om een column te schrijven, of iets wat er op lijkt. Ik heb dat namelijk altijd al een keer willen doen. Ik hou van schrijven. Vroeger schreef ik al hele boekjes. Alleen stonden er toen behoorlijk wat spelfouten in. En mijn familie lachte me uit. “Superkonijn” heette het dan bijvoorbeeld. Ik schaam me er nu nog voor. Geen wonder dat ze me uitlachtten! Of ik schreef over mijn cavia. Ik hield wel van dieren, dat is duidelijk, en dat is niet veranderd. Ook dat schrijven niet trouwens, want op de basisschool al haalde ik achten voor schrijven en spelling. Op de middelbare school was dan ook Nederlands mijn beste vak, en ik wilde eigenlijk Journalistiek gaan studeren, maar die gedachte is toch veranderd. Al heeft de studie die ik nu ga volgen ook met taal te maken, namelijk Logopedie. Maar aan deze blog zien jullie al dat ik altijd zal blijven schrijven, nu geen boeken, maar artikelen. Dat zal ik echt zo lang mogelijk blijven doen!

Heeel veel liefs,
CupCakeDiaries

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

twitter-knoppen