dinsdag, juli 24

UPDATE: lay-out.

Jullie hebben het al kunnen zien, ik heb de lay-out wat moderner gemaakt. Het gene wat we eerst hadden was te druk, en zag er onprofessioneel uit. Vandaag dit (al zeg ik het zelf) hippe, strakke ontwerp. Ik zelf ben er helemaal verliefd op, maar zoals sommige van jullie misschien weten, zijn wij met z’n tweeën achter de schermen van CupCakeDiaries en ben ik alleen in Nederland (want ik ben al naar Spanje geweest) en zit mijn collegaatje in Frankrijk! Dus dat wordt een verassing, ik hoop zooo dat ze het leuk vind! Nou dit was even de mini update, voor de mensen die willen weten hoe ik dit heb gedaan: PHOTOBUCKET.COM
Laat weten of je het leuk vind!

Liefs,

1 opmerking:

  1. ik vond het andere ook leuk, deze ook, deze is wat rustiger!

    BeantwoordenVerwijderen

twitter-knoppen