maandag, juli 23

Een nieuw onderdeel op onze blog: QUESTIONISTA!


Dit nieuwe onderdeel heb ik al veel gezien bij andere beauty & lifestyle bloggers. Bezoekers kunnen vragen stellen, en wij antwoorden in een artikel. Het leek ons leuk om daar onze eigen draai aan te geven en dat is gelukt. Questionista! Ik heb deze naam nog op geen een blog voorbij zien komen, dus het is lekker uniek! Ik zal verder even uitleggen wat de bedoeling is, het is maar net wat je wilt, je kan je vraag achter laten via onze e-mail: Cupcakediaries.info@gmail.com of je laat een bericht achter onder dit artikel of je voegt ons toe op msn, en stelt daar je vraag! (kijk bij het kopje msn, voor het msn adres en te tijden waarop we online zijn). Deze vragen mogen over van alles gaan, beauty, lifestyle, recepten enzovoort. Als er genoeg vragen binnenkomen, zullen we elke week een artikel daarover maken met daarin dus de antwoorden. Wees niet bang om te vragen, als je een bericht onder dit artikel achterlaat kun je “anoniem” kiezen, wat betekent dat je je naam niet hoeft te noemen.
We hopen op heel veel vragen!

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. hoi. ik vroeg me af, welke kleuren oogschaduw en oogpotlood enzo mooi staan als je groene ogen hebt? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had een vraagje, kun je dagcrème ook gebruiken als nachtcrème? zeg maar voor allebei? liefsX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij groene ogen staan veel kleuren goed. Ik zou zeggen: ga voor bruin, groen, goud of brons. Het ligt ook wel een beetje aan je huidskleur welke kleuren goed bij je passen. Heb je bijvoorbeeld een lichte huid, dan zou ik niet zo snel voor donkere kleuren gaan. Maar heb je een donkerdere huid, dan kun je weer wel voor bijvoorbeeld donkerbruin gaan. Het is natuurlijk ook net wat je zelf mooi vindt. Ga voor aardetinten, dat staat heel mooi bij groen. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dagcreme kun je wel gebruiken als nachtcreme maar niet andersom. Gebruik dus nooit nachtcreme voor overdag. Dit omdat nachtcreme vaak vetter is, en dat is niet fijn voor onder je make-up. Houdt er ook rekening mee dat dagcreme gemaakt is om je huid te beschermen tegen zon regen en wind, en dat je dit 's nachts niet tegenkomt. Nachtcreme is meer gemaakt om je huid te herstellen. Maar een dagcreme is voedend genoeg voor 's nachts, en zeker bij een jonge huid. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

twitter-knoppen