donderdag, juni 21

REVIEW: CATRICE;
Made to STAY longlasting eyeshadow


Naam product: Made to STAY longlasting eyeshadow
Merk product: CATRICE

Wat moet het doen & wat doet het?: wat moet het doen, nou het is natuurlijk oogschaduw, en hij beloofd longlasting te zijn, en dat is hij ook! Hij blijft écht de hele dag zitten. Het is een creamy eyeshadow, en ik breng het zelf gewoon aan met mijn vingers, ik dep het dan op mijn ooglid. Wat leuk is, is dat je er ook een andere kleur “poeder” oogschaduw op aan kan brengen, deze is nu dus ook longlasting. Ook kun je de gouden kleur gebruiken als highlighter op je gezicht. Het is een goed product, voor een goede prijs. Hij kost €3.50.

Verpakking product: een leuk, chique potje, word niet snel vies, kan niet makkelijk kapot. Ook hebben de producten van CATRICE hele leuke namen, de kleuren die ik heb heten:010 Pearly harbor & 040 Lord of the blings. Er zijn in totaal 6 kleuren, van goud, naar brons en een beetje goudgroen en van zilver, naar donker zilver, naar donker glimmend grijs.

Eindconclusie: Goed werkend product, 6 verschillende kleuren & leuke namen, goede prijs kwaliteit verhouding! TOP PRODUCT!


Liefs, CupCakeDiaries.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

twitter-knoppen