dinsdag, juni 19

2 weken, weg buikje?

Jaja, je ziet het goed, ik ga het proberen. Een tijdje terug zag ik op youtube een meisje dat vertelde dat ze in 2 weken haar buikje weg had. Erg ongeloofwaardig, ze vertelde door 2 x per dag een workout te doen van een half uur, 2 liter water te drinken en 3 maaltijden per dag te eten dat het moet lukken. Nu ga ik dus over drie weken op vakantie, en het zou mooi zijn als ik mijn buikje weg gewerkt zou krijgen. Ik wil er graag achter komen of dat haalbaar is, dus ik ga mijn uiterste best doen. Ik begin vandaag (maandag 18 juni). Over twitter probeer ik elke dag een update te doen, op de blog krijg je dat donderdag en maandag te horen, buiten de andere artikels natuurlijk. Dit is een extra, en het helpt om mij wat te motiveren. Ons twitter account kun je vinden bij de pagina contact, als je meedoet met mij, laat het weten! Gaan we elkaar supporten!
Liefs

1 opmerking:

twitter-knoppen